مانیارمانیار، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

ستاره های آسمان زندگی من ( مانیار )

اولین بهار در کنار تو

1392/1/7 21:34
نویسنده : مامان پسرها
102 بازدید
اشتراک گذاری

عیدت مبارککککککککککککک پسرمخندونک

خدا را شکر که پیش ما هستی . چهارشنبه سوری سامیار و بابایی مشغول بازی شدند . من و تو هم چند دقیقه رفتیم بیرون . از روی آتش پریدیم و خوندیم                    زردی من از تو       سرخی تو از من

بعد زود برگشتیم . چون سر و صدا زیاد بود . خونه تکونی تقریبا تموم شد . اما با بخیه ها که هنوزم اذیتم می کنه یک کمی سخت بود . روز سال تحویل هم سفره ی هفت سین چیدم و بعد از تحویل سال ، با هم اولین بهار تو را دیدیم .  بعد هم  از من و بابایی و سامیار عیدی گرفتی . انشاالله که صد بهار را ببینی . امسال نمی تونیم به سفر بریم چون شما زودتر از موعد مقرر به دنیا اومدی  و خیلی کوچولو هستی  . کلی هم از بقیه عیدی گرفتی . اما بدون که خودت بهترین عیدی خدا برای منی گل منبغل

 

animated gifs of happy new year

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)