مانیارمانیار، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

ستاره های آسمان زندگی من ( مانیار )

یک روز فراموش نشدنی برای سامیار

1392/3/17 15:57
نویسنده : مامان پسرها
173 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز یک روز فراموش نشدنی برای سامیار بود . حدود دو هفته قبل امتحان سراسری تیزهوشان برگزار شد و ما چند روز است که در انتظار نتایج هستیم . تا این که یکی از دوستان سامیار ساعت ده و نیم شب زنگ زد و گفت :نتایج روی سایت سمپاد اومده . از استرس داشتم می مردم ولی چون سامیار خیلی نگران بود به روی خودم نیاوردم . حالا سایت باز نمی شد .

من : اگر قبول نشدی  اشکالی نداره                                                     سامیار :غمناک

من : سامیار اگر قبول شدی جیغ و داد نکنی این بچه می ترسه هااااااااا         سامیار : باشه

من : اگر هم قبول نشی مهم نیست , ناراحت نباشی هاااااااا                     سامیار : (سرش توی کامپیوتر)

تلفن زنگ زد و آریا بود .پرسید : سامیار قبول شده ؟ گفتم نمی دونم سایت باز نمی شه . گفت : شماره شناسنامه اش را بگویید من بزنم . شماره را دادم . سکووووووت

من : سامیار دادو بیداد نکنی ها ، نگران هم نباش (خودم داشتم می مردم)    سامیار :خسته

من : چرا این جوری می کنی ؟ قبول نشدی که نشدی !!!!!

آریا : بله سامیار قبول شده

سامیار:آخ جووون   من:بعد از این همه سفارش به سامیار جییییییییییییییییغ     مانیار : گریییییییییییییه

بابایی از راه رسید دید تو گریه می کنی ، من و سامیار هم بالا پایین می پریم . خوشحال شد و به داد تو رسید .

پسرم همیشه باعث افتخار ما هستی . همیشه پیروز باشی

                        برادر مهربونم       هزار آفرررررررررررررررین    Avazak.ir smili43 تصاویر زیباسازی وبلاگ (2)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)