مانیارمانیار، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

ستاره های آسمان زندگی من ( مانیار )

هفده ماهگی

1393/5/10 13:42
نویسنده : مامان پسرها
361 بازدید
اشتراک گذاری

پسر زرنگم

الان که تقریبا یک سال و پنج ماه داری خیلی از وسایل را می شناسی . کلمات زیادی بلد هستی . شاید چهل تا پنجاه کلمه ی ساده .قسمت هایی از بدنت را می شناسی . صدای چند حیوان را در می آوری . عاشق کتاب و کارتون هستی . مخصوصا باب اسفنجی . خیلی دوست داشتنی و شیرینی . عاشق سامیار هستی و وقتی با سامیار بازی می کنی شیطنتت صد برابر می شه . هر چی بگه می خندی .خدا را شکر سلامت هستی و مشکلی نداری . دیروز مامان فریماه آمده بود تا طبق روزهای چهارشنبه و پنجشنبه که من شاگرد دارم مواظب شما باشد .

مامان فریماه : مانیار چراغ کو ؟              مانیار : اینااااااااااااااااا        ما : هورااااااااااااااا

مامان فریماه : کولر کو ؟                       مانیار : ایناااااااااااااااا         ما : آفریییییین

مامان فریماه : تلویزیون کو ؟                   مانیار : ایناااااااااااااا          ما : تشویق

مامان فریماه یخچال کو ؟                        مانیار : ایناااااااااااااا         ما : هورااااااااااا

مامان فریماه : گاز کو ؟                          مانیار : (خم شدی و دست مامان فریماه را گاز گرفتی )    ما :خنده

ادیگه ازت نمی پرسیم گاز کو ؟!!!    مگه از جونمون سیر شدیم ؟!!!!!!

پسندها (4)

نظرات (3)

مامان و بابا
29 مرداد 93 14:48
سلام دوست خوبم من حديث دختر شيطون بلا هستم به من سر بزنيد خوشحال ميشمااااااااااااااااااااااااااا منتظرتونم. پاسخ : حتما عزیزم . من هم خوشحال می شوم
مامان آویسا
30 مرداد 93 9:11
الهييييييييييييييي گاز رو خوب اومد
مامان پسرها
پاسخ
مرسی که به ما سر زدی
مامانی
31 مرداد 93 23:01
هزار ماشالله گل پسر چقدر شیرین زبونی....خدا حفظش کنه....دوست داشتین به ما هم سر بزنین خوشحال میشیم.
مامان پسرها
پاسخ
مرسی عزیزم . دختر شما هم خیلیییی نازه .