مانیارمانیار، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

ستاره های آسمان زندگی من ( مانیار )

داکت چیه؟

1393/4/25 13:28
نویسنده : مامان پسرها
280 بازدید
اشتراک گذاری

مانیار : ماما        من : بله

مانیار : ماما        من جانم

مانیار : داکت     من : چی مامان ؟

مانیار  :داکت        من : داکت چیه ؟ dog ? duck ? نمی فهمم چی می گی ؟ متفکر

مانیار :داکت

اون روز باز هم این کلمه را تکرار می کردی و من باز هم نمی فهمیدم چی می گی !!!!!!! تا این که بعد از داکت همیشه یک صدایی می آمد!!!! یک بار بشقاب با غذا وسط آشپزخونه ، یک بار قاشق  چرب روی زمین، یک بار توپ و.... تعجب

با کنار هم قرار دادن اتفاقات و تبعات بعد داکت فهمیدم داکت چیه !!!!!!!!!!!!

داکت یعنی افتاد

حالا با شنیدن  کلمه ی داکت سریع خودمو می رسونم که دسته گلی به آب ندهی  . قربون برم فقط مواظب باش تا خودت داکت نشی خنده

پسندها (2)

نظرات (0)